Als Wim Milder naar buiten staart vanuit zijn kantoor kijkt hij op het Boerengat, een binnenhaven die stamt uit 1591. Een stukje Rotterdamse historie. Axoft IT & Telecom is sinds enkele jaren gevestigd op de Admiraliteitskade. Met Kaat Mossel als buurman. Een inspirerende plek in Rotterdam. Wim is thuis bij Axoft. Inmiddels al 10 jaar.
‘Ik doe nu vooral dingen waar ik gelukkig van word. En dat word ik van wat ik als business development directeur aan het doen ben bij Axoft. Meestal de laatste functie die je krijgt voordat je ergens uitgegooid wordt’, grapt hij.
Menselijk
Automatisering is het hart van een iedere organisatie, is de stellige overtuiging van Axoft. Het hart moet optimaal werken. Het Rotterdamse bedrijf onderhoudt dit hart met de meest hoogwaardige oplossingen. ‘Ik vertegenwoordig een bedrijf met heel mooie producten en diensten’, vertelt Wim. ‘En wij proberen het menselijk te maken. Dat vind ik mooi.’
‘Je komt op een leeftijd en fase in je leven dat je energie wil steken in dingen die belangrijk voor je zijn. Dingen waar je echt mee bezig wil zijn. Op zakelijk vlak, maar zeker ook op sociaal vlak’, zegt Wim tijdens een lunch van Rotterdamse Zaken bij Horsecenter Pirouette.
Mensen leren kennen
Wim vertelt waarom hij met Axoft partner is geworden van Rotterdamse Zaken. ‘Een nieuw initiatief, met een nieuw netwerk, maar ook met een aantal bekende gezichten. De kleinschalige evenementen spreken mij aan. Zodat je, zoals ook vandaag, iedereen weer even spreekt of goed leert kennen. Als je mensen leert kennen, is er altijd wel wat, wat je voor elkaar kunt doen.’
Om de beste ervaringen te bieden, gebruiken wij technologieën zoals cookies om informatie over je apparaat op te slaan en/of te raadplegen. Door in te stemmen met deze technologieën kunnen wij gegevens zoals surfgedrag of unieke ID's op deze site verwerken. Als je geen toestemming geeft of uw toestemming intrekt, kan dit een nadelige invloed hebben op bepaalde functies en mogelijkheden.
Functioneel
Altijd actief
De technische opslag of toegang is strikt noodzakelijk voor het legitieme doel het gebruik mogelijk te maken van een specifieke dienst waarom de abonnee of gebruiker uitdrukkelijk heeft gevraagd, of met als enig doel de uitvoering van de transmissie van een communicatie over een elektronisch communicatienetwerk.
Voorkeuren
De technische opslag of toegang is noodzakelijk voor het legitieme doel voorkeuren op te slaan die niet door de abonnee of gebruiker zijn aangevraagd.
Statistieken
De technische opslag of toegang die uitsluitend voor statistische doeleinden wordt gebruikt.De technische opslag of toegang die uitsluitend wordt gebruikt voor anonieme statistische doeleinden. Zonder dagvaarding, vrijwillige naleving door je Internet Service Provider, of aanvullende gegevens van een derde partij, kan informatie die alleen voor dit doel wordt opgeslagen of opgehaald gewoonlijk niet worden gebruikt om je te identificeren.
Marketing
De technische opslag of toegang is nodig om gebruikersprofielen op te stellen voor het verzenden van reclame, of om de gebruiker op een site of over verschillende sites te volgen voor soortgelijke marketingdoeleinden.