Wim Milder straalt als hij praat over de langdurige samenwerkingen van Axoft IT & Telecom, en KPN is daarvan een prachtig voorbeeld. ‘Onze samenwerking met KPN gaat heel ver terug en is heel hecht. We zijn al geruime tijd Strategisch Partner’, vertelt hij. ‘Dat is toch mooi? Het laat zien dat we met elkaar goed bezig zijn.’
En het wordt alleen maar beter, want Axoft en KPN hebben de samenwerking zelfs uitgebreid. ‘We zijn nu ook KPN Zorgpartner. Dat betekent dat we nog beter kunnen inspelen op de behoeften van de zorgsector.’
De business development directeur van Axoft is ervan overtuigd dat digitale oplossingen een steeds grotere rol gaan spelen bij het kwalitatief hoogwaardig, betaalbaar en toegankelijk houden van de zorg. ‘Axoft kan deze specialistische sector als geen ander helpen bij de noodzakelijke digitale transformatie’, vertelt Wim.
Effectieve zorg op afstand
‘We kunnen het volledige ICT-beheer overnemen en helpen bij de realisatie van effectieve zorg op afstand. We hebben drie medewerkers die volledig gecertificeerd zijn: Ingmar Hofman, Mathijs Batenburg en Nick Pollman.’
Tekst gaat verder onder de foto
De huidige beschikbare KPN Health oplossingen zijn ZorgCloud, ZorgVrij, Zorg Messenger en Health Exchange. ‘Met Zorg Messenger kun je bijvoorbeeld veilig e-mailen, chatten en videobellen met de computer, een tablet of een smartphone. Zeer gebruiksvriendelijk én belangrijk voor zorgverleners en cliënten’, legt Wim uit.
‘Er zijn talloze digitale mogelijkheden voor eerstelijns zorgverleners zoals fysiotherapeuten, huisartsen, psychologen en verloskundigen. Met deze oplossingen kunnen ze de efficiency van de praktijk en patiëntenzorg verbeteren.’
Lucht creëren
De oplossingen zijn afgestemd op de specifieke zorgsectoren. Wim: ‘Ziekenhuizen en klinieken kunnen bijvoorbeeld veilig hun digitale werkplekken koppelen aan alle (cloud)applicaties en EPD. De nieuwe digitale middelen kunnen op hun beurt verpleeghuizen en thuiszorg, waar personeelsplanning een van de grote uitdagingen is, ondersteunen en zo lucht creëren.’
Wim is enthousiast over de rol van KPN in de zorg. ‘KPN is al 15 jaar thuis in de zorg en ontwikkelt gevalideerde eHealth oplossingen die voldoen aan strenge veiligheidseisen’, aldus Wim. ‘En als gecertificeerd KPN Zorgpartner zorgt Axoft ervoor dat alles in de praktijk werkt.’
Om de beste ervaringen te bieden, gebruiken wij technologieën zoals cookies om informatie over je apparaat op te slaan en/of te raadplegen. Door in te stemmen met deze technologieën kunnen wij gegevens zoals surfgedrag of unieke ID's op deze site verwerken. Als je geen toestemming geeft of uw toestemming intrekt, kan dit een nadelige invloed hebben op bepaalde functies en mogelijkheden.
Functioneel
Altijd actief
De technische opslag of toegang is strikt noodzakelijk voor het legitieme doel het gebruik mogelijk te maken van een specifieke dienst waarom de abonnee of gebruiker uitdrukkelijk heeft gevraagd, of met als enig doel de uitvoering van de transmissie van een communicatie over een elektronisch communicatienetwerk.
Voorkeuren
De technische opslag of toegang is noodzakelijk voor het legitieme doel voorkeuren op te slaan die niet door de abonnee of gebruiker zijn aangevraagd.
Statistieken
De technische opslag of toegang die uitsluitend voor statistische doeleinden wordt gebruikt.De technische opslag of toegang die uitsluitend wordt gebruikt voor anonieme statistische doeleinden. Zonder dagvaarding, vrijwillige naleving door je Internet Service Provider, of aanvullende gegevens van een derde partij, kan informatie die alleen voor dit doel wordt opgeslagen of opgehaald gewoonlijk niet worden gebruikt om je te identificeren.
Marketing
De technische opslag of toegang is nodig om gebruikersprofielen op te stellen voor het verzenden van reclame, of om de gebruiker op een site of over verschillende sites te volgen voor soortgelijke marketingdoeleinden.