Een belangrijke mijlpaal voor Axoft IT & Telecom en KPN! Paul Velders (CEO van Axoft) en Chantal Vergouw (Raad van Bestuur van KPN) tekenden vorige week een overeenkomst voor de nieuwe Midmarket-formule. ‘Met die formule spelen we nog beter in op de specifieke behoeften van bedrijven van 150 tot 650 medewerkers’, zegt Paul.
Binnen de Midmarket-formule worden klanten van KPN primair bediend door een selecte groep Business Partners. ‘Deze partners fungeren als het centrale aanspreekpunt voor alle telecom-, IT- en securitydiensten.’
‘Dit zorgt voor een naadloze en geïntegreerde benadering van de dienstverlening, waardoor bedrijven in het Midmarket-segment optimaal kunnen profiteren van de expertise en ondersteuning van KPN’, legt Paul uit.
Wim Milder benadrukt de voordelen voor klanten: ‘Klanten hebben één contactpersoon voor al hun telecom-, IT- en securitybehoeften, wat zorgt voor meer eenvoud en efficiëntie’, vertelt de business development directeur van Axoft.
‘Business Partners bieden oplossingen die zijn afgestemd op de specifieke behoeften van Midmarket-bedrijven, waardoor zij kunnen profiteren van op maat gemaakte diensten. Hierin wordt gebruik gemaakt van de schaalbare KPN EEN proposities.’
Axoft is al jarenlang een Strategisch Partner van KPN, en onlangs werd het IT-bedrijf ook KPN Zorgpartner. ‘Deze stap stelt ons in staat nog beter in te spelen op de specifieke behoeften van de zorgsector. Een belangrijke uitbreiding van onze expertise’, zegt Wim trots.
Binnen de Midmarket-formule worden klanten van KPN primair bediend door een selecte groep Business Partners. ‘Deze partners fungeren als het centrale aanspreekpunt voor alle telecom-, IT- en securitydiensten.’
‘Dit zorgt voor een naadloze en geïntegreerde benadering van de dienstverlening, waardoor bedrijven in het Midmarket-segment optimaal kunnen profiteren van de expertise en ondersteuning van KPN’, legt Paul uit.
Tekst gaat verder onder de foto
Trackrecord en expertise
Thomas Tolsma, directeur MKB van KPN, is verheugd met de lancering van de nieuwe formule. ‘En om onze eerste partners te verwelkomen. Onze Business Partners zijn zorgvuldig geselecteerd op basis van trackrecord en expertise. Zij zullen een belangrijke rol spelen in het leveren van hoogwaardige diensten en oplossingen aan onze Midmarket-klanten.’Wim Milder benadrukt de voordelen voor klanten: ‘Klanten hebben één contactpersoon voor al hun telecom-, IT- en securitybehoeften, wat zorgt voor meer eenvoud en efficiëntie’, vertelt de business development directeur van Axoft.
‘Business Partners bieden oplossingen die zijn afgestemd op de specifieke behoeften van Midmarket-bedrijven, waardoor zij kunnen profiteren van op maat gemaakte diensten. Hierin wordt gebruik gemaakt van de schaalbare KPN EEN proposities.’
Tekst gaat verder onder de foto
Betrouwbare ondersteuning
Paul vult aan: ‘Dankzij de nauwe samenwerking met KPN kunnen Business Partners snelle en betrouwbare ondersteuning bieden, wat essentieel is voor de continuïteit van bedrijfsprocessen. En klanten hebben toegang tot de nieuwste technologieën en innovaties van KPN, wat hen helpt om concurrerend te blijven in hun markt.’Axoft is al jarenlang een Strategisch Partner van KPN, en onlangs werd het IT-bedrijf ook KPN Zorgpartner. ‘Deze stap stelt ons in staat nog beter in te spelen op de specifieke behoeften van de zorgsector. Een belangrijke uitbreiding van onze expertise’, zegt Wim trots.
Fotografie: Vincent van Dordrecht / Stan Koolen / Axoft