Wat vinden onze partners het leukste aan het ondernemerschap? Die vraag stelden wij in maart tijdens een heerlijke lunch in Gastrobar Hartig van Stephan de Leur. ‘Die tien procent lol als het dan lukt, die wint het van alle stress’, zegt Jeroen Blokland van Blokland Smart Multi-Asset Fund.
‘Zelf beslissingen nemen’, vertelt Remie Valk van The Hunters Club. ‘En een idee snel uitvoeren als ik dat wil. Maar ik wel geleerd om langer na te denken, ik was vroeger nog impulsiever dan nu. Mijn vader zegt altijd: slaap er eens een nachtje over. En dat klopt ook!’
Marc Noyons (ProMobility): ‘Wat ik leuk vind, is de diversiteit van klanten en relaties enerzijds, en het gemeenschappelijke probleem anderzijds. Er zijn veel verschillende klanten: mensen die één auto nodig hebben en bedrijven die er dertig nodig hebben. Wij zoeken altijd naar de beste oplossingen met onze leaseadviseurs.’
Tekst gaat verder onder de foto
Vrijheid
Peter Muller van Portalume geniet van de vrijheid fijn van het ondernemerschap. ‘Ik zou nooit meer in loondienst kunnen werken. Als ondernemer maak je je eigen keuzes: wat vind ik leuk en wat niet? Wat wil ik wel doen en wat niet?’
‘Ik vind het lekker dat ik zelf alles kan beslissen’, zegt Sanne Bouwman van The Travel Club Sanne. ‘Ik ben echt eigen baas.’ Pieter Smit (Lake Seven): ‘Je bepaalt zelf je route. Hoe harder je werkt, hoe groter de beloning.’
Jeroen Klop van Aircon Klimaatbeheersing wordt heel gelukkig van het ondernemerschap. ‘En ik word er ook gelukkig van dat ik anderen erbij kan betrekken. Dat ik een steentje bijdraag aan de toekomst van jonge mensen.’
Om de beste ervaringen te bieden, gebruiken wij technologieën zoals cookies om informatie over je apparaat op te slaan en/of te raadplegen. Door in te stemmen met deze technologieën kunnen wij gegevens zoals surfgedrag of unieke ID's op deze site verwerken. Als je geen toestemming geeft of uw toestemming intrekt, kan dit een nadelige invloed hebben op bepaalde functies en mogelijkheden.
Functioneel
Altijd actief
De technische opslag of toegang is strikt noodzakelijk voor het legitieme doel het gebruik mogelijk te maken van een specifieke dienst waarom de abonnee of gebruiker uitdrukkelijk heeft gevraagd, of met als enig doel de uitvoering van de transmissie van een communicatie over een elektronisch communicatienetwerk.
Voorkeuren
De technische opslag of toegang is noodzakelijk voor het legitieme doel voorkeuren op te slaan die niet door de abonnee of gebruiker zijn aangevraagd.
Statistieken
De technische opslag of toegang die uitsluitend voor statistische doeleinden wordt gebruikt.De technische opslag of toegang die uitsluitend wordt gebruikt voor anonieme statistische doeleinden. Zonder dagvaarding, vrijwillige naleving door je Internet Service Provider, of aanvullende gegevens van een derde partij, kan informatie die alleen voor dit doel wordt opgeslagen of opgehaald gewoonlijk niet worden gebruikt om je te identificeren.
Marketing
De technische opslag of toegang is nodig om gebruikersprofielen op te stellen voor het verzenden van reclame, of om de gebruiker op een site of over verschillende sites te volgen voor soortgelijke marketingdoeleinden.