Voor haar werk brengt Sandra van den Ent van LinkedPerfect werkgevers en werknemers met elkaar in verbinding. En voor het evenement Zing je Schor kon ze een brug slaan tussen haar netwerk en het goede doel: Familiehuis Daniel den Hoed.
In Kantine Walhalla zong enkele Rotterdammers op 8 april de sterren van de hemel tijdens Zing je Schor, een ludiek evenement om geld op te halen voor Familiehuis Daniel den Hoed. Ook Sandra schitterde op het podium. ’Ik zong samen met mijn BFF Juulke het nummer Does Your Mother Know uit de Mamma Mia-film. Ook al kan ik helemaal niet zingen’, lacht ze. ‘Maar dat maakte ook helemaal niet uit. Ik deed hieraan mee omdat ik vind dat je als ondernemer iets terug kunt doen voor de maatschappij door die te helpen met je netwerk.’
Sandra nam ook deel om uit haar comfortzone te stappen, want daar vindt juist de groei plaats, meent ze. ‘Ik hou ervan om mezelf te ontwikkelen op allerlei gebieden. Als je dat doet, blijkt het altijd meer op te leveren dan je van tevoren had verwacht. Zo heb ik nu weer een heel netwerk erbij. Van daaruit gaan we ook weer leuke dingen doen.’
Tekst gaat verder onder de foto
Zichtbaarheid
‘Daarnaast vond ik het belangrijk om zichtbaarheid voor het Familiehuis te creëren. Want het blijkt dat nog een heel groot deel van Rotterdam hiermee niet bekend is. Het Familiehuis krijgt geen financiële steun van het ziekenhuis of de overheid en is dus volledig afhankelijk van donateurs. Ik weet dat iedere euro die wij binnen hebben gehaald, rechtstreeks naar het Familiehuis gaat.’
En het waren flink wat euro’s die Sandra en Juulke samen ophaalden: 17.320 in totaal. Daarmee behaalden de dames van alle deelnemers een tweede plek. ‘Inderdaad veel geld’, beaamt ze trots, ‘maar het was ook wel een beetje een concurrentiestrijd tussen ons en Ton Vergunst, die uiteindelijk eerste is geworden. We hebben flink gestreden en zoveel opgehaald door chocoladerepen te verkopen.’
‘Dat ging op een gegeven moment best snel. De eindstreep hebben we behaald dankzij de Liverpool appgroep van Rotterdamse Zaken. Daarin zijn veel repen afgenomen, dus bedankt iedereen. Dan zie je gelijk wat voor leuk netwerk het is: de Liverpoolreis heeft mensen dichter bij elkaar gebracht. Die band was intens en dan heb je gewoon hele korte lijnen.’
Tekst: Laura Tenret
Fotografie: Mirjam Lems Fotografie & Sylvia Kuiper
Om de beste ervaringen te bieden, gebruiken wij technologieën zoals cookies om informatie over je apparaat op te slaan en/of te raadplegen. Door in te stemmen met deze technologieën kunnen wij gegevens zoals surfgedrag of unieke ID's op deze site verwerken. Als je geen toestemming geeft of uw toestemming intrekt, kan dit een nadelige invloed hebben op bepaalde functies en mogelijkheden.
Functioneel
Altijd actief
De technische opslag of toegang is strikt noodzakelijk voor het legitieme doel het gebruik mogelijk te maken van een specifieke dienst waarom de abonnee of gebruiker uitdrukkelijk heeft gevraagd, of met als enig doel de uitvoering van de transmissie van een communicatie over een elektronisch communicatienetwerk.
Voorkeuren
De technische opslag of toegang is noodzakelijk voor het legitieme doel voorkeuren op te slaan die niet door de abonnee of gebruiker zijn aangevraagd.
Statistieken
De technische opslag of toegang die uitsluitend voor statistische doeleinden wordt gebruikt.De technische opslag of toegang die uitsluitend wordt gebruikt voor anonieme statistische doeleinden. Zonder dagvaarding, vrijwillige naleving door je Internet Service Provider, of aanvullende gegevens van een derde partij, kan informatie die alleen voor dit doel wordt opgeslagen of opgehaald gewoonlijk niet worden gebruikt om je te identificeren.
Marketing
De technische opslag of toegang is nodig om gebruikersprofielen op te stellen voor het verzenden van reclame, of om de gebruiker op een site of over verschillende sites te volgen voor soortgelijke marketingdoeleinden.