Loogman Carwash, van oorsprong een bedrijf uit Aalsmeer, is een toonaangevende speler met negen carwashlocaties verspreid over Nederland. In onze regio is al jarenlang een vestiging te vinden aan de Stadionweg in Rotterdam, onder de rook van De Kuip. Sinds kort is daar een tweede locatie bijgekomen: direct naast metrostation Capelse Brug in Capelle aan den IJssel. Een uitbreiding die de positie van het bedrijf in de regio verder verstevigt.
We krijgen een rondleiding van algemeen directeur Kees Yzebaart en Susanne Zweep in de Rotterdamse vestiging. ‘Er kunnen hier 250 auto’s per uur gewassen worden. Per jaar gaan er zo’n 150.000 auto’s door de wasstraat’, vertelt Kees trots.
Tekst gaat verder onder de video
Slimme oplossing
Ook voor ondernemers heeft Loogman een slimme oplossing in huis. ‘Met onze “Wasbubbel” beheren bedrijven – van zzp’ers tot grote bv’s – eenvoudig hun wagenpark, zónder gedoe met bonnetjes,’ legt Susanne uit. ‘Alles loopt via één overzichtelijk account. Wassen nu, betalen later.’
Duurzaamheid staat bij Loogman hoog in het vaandel. ‘We recyclen tot 80 procent van het water en voeren het vuil en slip milieubewust af’, zegt Kees.
Binnen het bedrijf wordt gewerkt met vier duidelijke thema’s: water, afval, energie en de mens. ‘Hiervoor zijn werkgroepen actief die continu werken aan verdere verduurzaming.’
Om de beste ervaringen te bieden, gebruiken wij technologieën zoals cookies om informatie over je apparaat op te slaan en/of te raadplegen. Door in te stemmen met deze technologieën kunnen wij gegevens zoals surfgedrag of unieke ID's op deze site verwerken. Als je geen toestemming geeft of uw toestemming intrekt, kan dit een nadelige invloed hebben op bepaalde functies en mogelijkheden.
Functioneel
Altijd actief
De technische opslag of toegang is strikt noodzakelijk voor het legitieme doel het gebruik mogelijk te maken van een specifieke dienst waarom de abonnee of gebruiker uitdrukkelijk heeft gevraagd, of met als enig doel de uitvoering van de transmissie van een communicatie over een elektronisch communicatienetwerk.
Voorkeuren
De technische opslag of toegang is noodzakelijk voor het legitieme doel voorkeuren op te slaan die niet door de abonnee of gebruiker zijn aangevraagd.
Statistieken
De technische opslag of toegang die uitsluitend voor statistische doeleinden wordt gebruikt.De technische opslag of toegang die uitsluitend wordt gebruikt voor anonieme statistische doeleinden. Zonder dagvaarding, vrijwillige naleving door je Internet Service Provider, of aanvullende gegevens van een derde partij, kan informatie die alleen voor dit doel wordt opgeslagen of opgehaald gewoonlijk niet worden gebruikt om je te identificeren.
Marketing
De technische opslag of toegang is nodig om gebruikersprofielen op te stellen voor het verzenden van reclame, of om de gebruiker op een site of over verschillende sites te volgen voor soortgelijke marketingdoeleinden.