Zaken doen?
Rotterdamse Zaken
  • Over ons
  • Partners
  • Contact
  • Dark Mode
Rotterdamse Zaken Logo
  • Over ons
  • Partners
  • Zaken doen
  • Contact
  • Zoeken

  • Nieuws
  • Longreads
  • Video’s
  • Podcasts
  • Reizen
  • Nieuws
  • Longreads
  • Video’s
  • Podcasts
  • Reizen
  • Nieuws
  • Longreads
  • Video’s
  • Podcasts
  • Reizen
 
Rotterdamse Zaken
 
  • Over ons
  • Partners
  • Zaken doen
  • Contact
  • Nieuws
  • Longreads
  • Video’s
  • Podcasts
  • Reizen
 
rotterdamse-zaken-logo

Gewoon opnemen als je belt

vrijdag 15 augustus 2025

Patrick Bennis van Idora Horeca Service benadrukt direct: ‘Wij staan voor kwaliteit en betrouwbaarheid. We zijn authentiek gebleven in wat we doen. En daarmee bedoel ik niet dat we ouderwets zijn, maar we doen ons ding nog steeds op de manier zoals we dat ook tien, vijftien jaar geleden deden. Je kunt ons bellen, er is persoonlijk contact, snelle service. Dat is waar Idora voor staat.’

Idora Horeca Service levert horecapersoneel voor ieder type gelegenheid: van buurtcafé tot Michelin-sterrenrestaurant. Ze combineren vakkennis en een gezonde werklust met de juiste inschatting van elke situatie, zodat gasten altijd de beste ervaring krijgen.

Het bedrijf leidt zelf mensen op. ‘We werken veel met jongeren van 18 tot 25 jaar. Die blijven vaak drie tot vier jaar, tot het einde van hun studie. Veel komen zonder horeca-ervaring binnen. We zijn in de gelukkige positie dat Kaveh Idora (een van eigenaren, red.) nog een restaurant heeft, waar we eens in de twee maanden zo’n 10 tot 12 mensen de basis bijbrengen: biertappen, koffiezetten, dienblad lopen, gastheer of gastvrouw zijn.’

Tekst gaat verder onder de video


24/7 beschikbaar
Dat persoonlijke contact is volgens Patrick ook dé reden dat mensen blijven. ‘Voor hen zijn wij eigenlijk 24/7 beschikbaar. Je kunt ons bellen, ook als je persoonlijke problemen hebt. Daardoor bouw je een band op. En ja, de afwisseling is ook een grote plus. De ene dag sta je bij Excelsior, de volgende op een festival, dan weer bij een chique diner.’

Die variatie geldt niet alleen voor het werk, maar ook voor de klantenkring. ‘We doen alles, van een patatzaak tot een Michelin-sterrenrestaurant. Niet iedereen is geschikt voor dat laatste, maar sommigen willen zich graag verder ontwikkelen en die sturen we daarheen. Anderen zeggen: “Nee joh, laat mij lekker achter de bar bij Excelsior, vind ik gezellig, kan ik knallen.” Beide zijn even belangrijk en net zo leuk.’

Tekst gaat verder onder de foto


Samen beter worden
Patrick geniet ook van zijn werk. ‘Het plezier zit in die mix van mensen en plekken. We helpen bedrijven succesvol te draaien, maar doen dat in een sfeer waarin iedereen groeit. Dat is voor mij de kern van horeca: samenwerken, plezier maken en samen beter worden.’

Tekst: Cris Rolandus

Fotografie: Vincent van Dordrecht

rotterdamse-zaken-logo

Rotterdamse zaken
Menu
  • Over ons
  • Partners
  • Contact
  • Privacy Policy
Categorieën
  • Nieuws
  • Longreads
  • Reizen
 
  • Video's
  • Podcasts
Volg ons
© 2025 Rotterdamse Zaken
Beheer toestemming
Om de beste ervaringen te bieden, gebruiken wij technologieën zoals cookies om informatie over je apparaat op te slaan en/of te raadplegen. Door in te stemmen met deze technologieën kunnen wij gegevens zoals surfgedrag of unieke ID's op deze site verwerken. Als je geen toestemming geeft of uw toestemming intrekt, kan dit een nadelige invloed hebben op bepaalde functies en mogelijkheden.
Functioneel Altijd actief
De technische opslag of toegang is strikt noodzakelijk voor het legitieme doel het gebruik mogelijk te maken van een specifieke dienst waarom de abonnee of gebruiker uitdrukkelijk heeft gevraagd, of met als enig doel de uitvoering van de transmissie van een communicatie over een elektronisch communicatienetwerk.
Voorkeuren
De technische opslag of toegang is noodzakelijk voor het legitieme doel voorkeuren op te slaan die niet door de abonnee of gebruiker zijn aangevraagd.
Statistieken
De technische opslag of toegang die uitsluitend voor statistische doeleinden wordt gebruikt. De technische opslag of toegang die uitsluitend wordt gebruikt voor anonieme statistische doeleinden. Zonder dagvaarding, vrijwillige naleving door je Internet Service Provider, of aanvullende gegevens van een derde partij, kan informatie die alleen voor dit doel wordt opgeslagen of opgehaald gewoonlijk niet worden gebruikt om je te identificeren.
Marketing
De technische opslag of toegang is nodig om gebruikersprofielen op te stellen voor het verzenden van reclame, of om de gebruiker op een site of over verschillende sites te volgen voor soortgelijke marketingdoeleinden.
Beheer opties Beheer diensten Beheer {vendor_count} leveranciers Lees meer over deze doeleinden
Bekijk voorkeuren
{title} {title} {title}