Het EK voetbal, de Olympische Spelen, de Grand Prix van Zandvoort. Het zijn drukke maanden voor EMboost, het eventmarketingbureau van Wim Jansen. En dan wacht in het najaar, in samenwerking met Rotterdamse Zaken en Herman den Blijker, nog een heerlijk toetje. ‘We gaan een culinaire reis organiseren.’
‘Ik voel me als een kind in een speelgoedwinkel’, vertelt Wim tijdens een lunch van Rotterdamse Zaken bij Horsecenter Pirouette. De directeur van EMboost is duidelijk met zijn hobby bezig. ‘Ik ben zeker een goede 100 dagen per jaar in het buitenland. Reizen vind ik prachtig. Events vind ik prachtig. Dat is ons werk. Als je die dingen kunt combineren met culinaire hoogstandjes, is dat verre van een opgave.’
Baskenland
Het Baskenland. Daar gaat de reis in het najaar naartoe. En niet zonder reden. ‘In die regio, met Bilbao en San Sebastian, vind je de meeste Michelin restaurants in de wereld per vierkante meter. We gaan daar vooral lekker eten’, legt Wim uit.
Genieten. Wim doet het misschien wel meer dan ooit. ‘We hebben in de covidperiode gezien dat je soms zelfs helemaal niets meer kon doen. Ik word gelukkig van dierbare herinneringen maken. Van het leven genieten. En dat doen onze relaties gelukkig ook. Ik ben niet van Zoom of Teams. Ik ben een mensenmens. De covidperiode heeft me des te meer doen beseffen dat je moet genieten.’
Om de beste ervaringen te bieden, gebruiken wij technologieën zoals cookies om informatie over je apparaat op te slaan en/of te raadplegen. Door in te stemmen met deze technologieën kunnen wij gegevens zoals surfgedrag of unieke ID's op deze site verwerken. Als je geen toestemming geeft of uw toestemming intrekt, kan dit een nadelige invloed hebben op bepaalde functies en mogelijkheden.
Functioneel
Altijd actief
De technische opslag of toegang is strikt noodzakelijk voor het legitieme doel het gebruik mogelijk te maken van een specifieke dienst waarom de abonnee of gebruiker uitdrukkelijk heeft gevraagd, of met als enig doel de uitvoering van de transmissie van een communicatie over een elektronisch communicatienetwerk.
Voorkeuren
De technische opslag of toegang is noodzakelijk voor het legitieme doel voorkeuren op te slaan die niet door de abonnee of gebruiker zijn aangevraagd.
Statistieken
De technische opslag of toegang die uitsluitend voor statistische doeleinden wordt gebruikt.De technische opslag of toegang die uitsluitend wordt gebruikt voor anonieme statistische doeleinden. Zonder dagvaarding, vrijwillige naleving door je Internet Service Provider, of aanvullende gegevens van een derde partij, kan informatie die alleen voor dit doel wordt opgeslagen of opgehaald gewoonlijk niet worden gebruikt om je te identificeren.
Marketing
De technische opslag of toegang is nodig om gebruikersprofielen op te stellen voor het verzenden van reclame, of om de gebruiker op een site of over verschillende sites te volgen voor soortgelijke marketingdoeleinden.