Bij Sander Brouwer van SBA draait alles om innovatie en vooruitgang. ‘Als echte early adopters duiken we altijd dieper in de wereld van de nieuwste gadgets en technologieën. Het is niet alleen boeiend om te experimenteren met de technologie van de toekomst, maar vooral om de enorme potentie te ontdekken die schuilgaat in deze ontwikkelingen’, zegt hij.
‘Nieuwe technologieën zijn dé sleutel om slimmer, efficiënter en creatiever te werken. Neem bijvoorbeeld de Apple Vision Pro. Dit product biedt een blik op een toekomst die dichterbij is dan je denkt.’
Dit product is nog niet voor de massa beschikbaar, vertelt Sander: ‘Maar stel je voor: een wereld waarin traditionele computers, laptops, schermen, muizen en toetsenborden tot het verleden behoren. Klinkt nu misschien nog wat sciencefiction-achtig, maar in plaats daarvan draag je gewoon een futuristische bril – ja, een beetje zoals een skibril – en opent zich een digitale wereld vol eindeloze mogelijkheden.’
Tekst gaat verder onder de foto
Realistisch vooruitzicht
Geen verre droom, denkt Sander, maar een realistisch vooruitzicht dat met de dag concreter wordt. ‘Dit apparaat laat zien hoe augmented reality (AR) en mixed reality (MR) alles kunnen veranderen: de manier waarop we werken, communiceren en leren.’
Bij SBA worden ze enthousiast van de potentie van deze technologie. ‘Denk bijvoorbeeld aan virtuele werkruimtes die je overal kunt opzetten. Van je eigen thuiskantoor tot de stoel in een vliegtuig. Of de mogelijkheid om samen te werken met collega’s, alsof je in dezelfde ruimte zit, zelfs als je aan de andere kant van de wereld bent. Best bijzonder, toch?’
‘Het is slechts een kwestie van tijd voordat een oplossing zoals deze onze manier van werken transformeert. Wanneer dat moment aanbreekt, zullen we bij SBA zeker als één van de eerste allemaal met zo’n futuristische bril op kantoor zitten.’
Tekst gaat verder onder de foto
Interessante vragen
‘De Apple Vision Pro is nu nog niet de norm. De technologie is nog niet volledig uitgekristalliseerd en de prijs is momenteel niet haalbaar voor het grote publiek. Maar dit is wel de richting waarin we ons bewegen. En dat roept interessante vragen op: wat betekent dit voor onze klanten, ons team en onze manier van werken? Hoe kunnen we deze innovaties integreren in onze processen om echte waarde te creëren? Dat zijn de vragen die ons bezig houden.’
Om de beste ervaringen te bieden, gebruiken wij technologieën zoals cookies om informatie over je apparaat op te slaan en/of te raadplegen. Door in te stemmen met deze technologieën kunnen wij gegevens zoals surfgedrag of unieke ID's op deze site verwerken. Als je geen toestemming geeft of uw toestemming intrekt, kan dit een nadelige invloed hebben op bepaalde functies en mogelijkheden.
Functioneel
Altijd actief
De technische opslag of toegang is strikt noodzakelijk voor het legitieme doel het gebruik mogelijk te maken van een specifieke dienst waarom de abonnee of gebruiker uitdrukkelijk heeft gevraagd, of met als enig doel de uitvoering van de transmissie van een communicatie over een elektronisch communicatienetwerk.
Voorkeuren
De technische opslag of toegang is noodzakelijk voor het legitieme doel voorkeuren op te slaan die niet door de abonnee of gebruiker zijn aangevraagd.
Statistieken
De technische opslag of toegang die uitsluitend voor statistische doeleinden wordt gebruikt.De technische opslag of toegang die uitsluitend wordt gebruikt voor anonieme statistische doeleinden. Zonder dagvaarding, vrijwillige naleving door je Internet Service Provider, of aanvullende gegevens van een derde partij, kan informatie die alleen voor dit doel wordt opgeslagen of opgehaald gewoonlijk niet worden gebruikt om je te identificeren.
Marketing
De technische opslag of toegang is nodig om gebruikersprofielen op te stellen voor het verzenden van reclame, of om de gebruiker op een site of over verschillende sites te volgen voor soortgelijke marketingdoeleinden.