Een dinsdag met typisch Hollands weer vormde het decor voor een smakelijke bijeenkomst bij Gers in Spijkenisse. Op uitnodiging van eigenaar Dirk Jan Deelen, die samen met zijn vrouw de middag tot in de puntjes verzorgde, genoten partners van Rotterdamse Zaken van verse haring, een goed glas en nog betere gesprekken.
De haringparty was ook een reünie voor de groep die in maart met Rotterdamse Zaken naar Liverpool reisde. Er werd bijgekletst, gelachen, herinnerd én genetwerkt.
Voor sommige aanwezigen had de locatie een extra lading. Mark van Iddekinge van Schot Accountants, Ernst Jan Henkelman van Holland Verzekeringsmakelaars en Jeroen Klop van Aircon herinnerden zich levendig hoe ze hier vroeger uitgingen. ‘Ik heb hier zó vaak gestaan’, zei Mark met een glimlach. ‘Het is mooi om op deze plek opnieuw samen te komen, maar dan net even anders.’
Tekst gaat verder onder de foto
Vrouw leren kennen
Peter Muller van Portalume deed daar nog een schepje bovenop: ‘Ik heb hier m’n vrouw leren kennen. Dus dit is wel een plek met geschiedenis voor ons.’ Ook ondernemers uit Spijkenisse zelf, zoals Nel van ’t Hof van de EQ Store, waren erbij. Voor hen voelde het event als een thuiswedstrijd.
Want dat blijft de kern: partners van Rotterdamse Zaken die elkaar ontmoeten in een setting waar ruimte is voor verhalen, verbinding én een goed glas. En dat alles dankzij een partner – in dit geval Gers – die zijn deuren opent voor het collectief. Een middag die smaakte naar meer – net als de haring.
Tekst: Jan Dirk Stouten & AI
Fotografie: Rotterdamse Zaken
Beheer toestemming
Om de beste ervaringen te bieden, gebruiken wij technologieën zoals cookies om informatie over je apparaat op te slaan en/of te raadplegen. Door in te stemmen met deze technologieën kunnen wij gegevens zoals surfgedrag of unieke ID's op deze site verwerken. Als je geen toestemming geeft of uw toestemming intrekt, kan dit een nadelige invloed hebben op bepaalde functies en mogelijkheden.
Functioneel
Altijd actief
De technische opslag of toegang is strikt noodzakelijk voor het legitieme doel het gebruik mogelijk te maken van een specifieke dienst waarom de abonnee of gebruiker uitdrukkelijk heeft gevraagd, of met als enig doel de uitvoering van de transmissie van een communicatie over een elektronisch communicatienetwerk.
Voorkeuren
De technische opslag of toegang is noodzakelijk voor het legitieme doel voorkeuren op te slaan die niet door de abonnee of gebruiker zijn aangevraagd.
Statistieken
De technische opslag of toegang die uitsluitend voor statistische doeleinden wordt gebruikt.De technische opslag of toegang die uitsluitend wordt gebruikt voor anonieme statistische doeleinden. Zonder dagvaarding, vrijwillige naleving door je Internet Service Provider, of aanvullende gegevens van een derde partij, kan informatie die alleen voor dit doel wordt opgeslagen of opgehaald gewoonlijk niet worden gebruikt om je te identificeren.
Marketing
De technische opslag of toegang is nodig om gebruikersprofielen op te stellen voor het verzenden van reclame, of om de gebruiker op een site of over verschillende sites te volgen voor soortgelijke marketingdoeleinden.