Met maar liefst 65 partners waren we deze week in het stijlvolle Fletcher Boutique Hotel Slaak-Rotterdam voor de tweede editie van de Rotterdamse Zakenlunch XL. In restaurant ‘t Slaakhuys genoten we van heerlijk eten en mooie gesprekken. ‘We organiseren zowel kleine als grootschalige bijeenkomsten’, vertelt Jan Dirk Stouten.
‘Dit was een mooie, grote editie waarbij we veel partners met elkaar in contact konden brengen. Het Fletcher Boutique Hotel Slaak, een nieuwe parel in Rotterdam, maakte indruk op velen. Onze dank gaat uit naar Laurence Drescher, chef-kok Jasper Spithoven en CEO Rob Hermans voor de warme ontvangst.’
‘En we blijven doorgaan! We organiseren ook veel kleinschalige bijeenkomsten. Zo schuiven we deze week met tien ondernemers aan voor een lunch bij Gastrobar Hartig van Stephan de Leur. We kijken er weer naar uit!’
Om de beste ervaringen te bieden, gebruiken wij technologieën zoals cookies om informatie over je apparaat op te slaan en/of te raadplegen. Door in te stemmen met deze technologieën kunnen wij gegevens zoals surfgedrag of unieke ID's op deze site verwerken. Als je geen toestemming geeft of uw toestemming intrekt, kan dit een nadelige invloed hebben op bepaalde functies en mogelijkheden.
Functioneel
Altijd actief
De technische opslag of toegang is strikt noodzakelijk voor het legitieme doel het gebruik mogelijk te maken van een specifieke dienst waarom de abonnee of gebruiker uitdrukkelijk heeft gevraagd, of met als enig doel de uitvoering van de transmissie van een communicatie over een elektronisch communicatienetwerk.
Voorkeuren
De technische opslag of toegang is noodzakelijk voor het legitieme doel voorkeuren op te slaan die niet door de abonnee of gebruiker zijn aangevraagd.
Statistieken
De technische opslag of toegang die uitsluitend voor statistische doeleinden wordt gebruikt.De technische opslag of toegang die uitsluitend wordt gebruikt voor anonieme statistische doeleinden. Zonder dagvaarding, vrijwillige naleving door je Internet Service Provider, of aanvullende gegevens van een derde partij, kan informatie die alleen voor dit doel wordt opgeslagen of opgehaald gewoonlijk niet worden gebruikt om je te identificeren.
Marketing
De technische opslag of toegang is nodig om gebruikersprofielen op te stellen voor het verzenden van reclame, of om de gebruiker op een site of over verschillende sites te volgen voor soortgelijke marketingdoeleinden.