Zaken doen?
Rotterdamse Zaken
  • Over ons
  • Partners
  • Contact
  • Dark Mode
Rotterdamse Zaken Logo
  • Over ons
  • Partners
  • Zaken doen
  • Contact
  • Zoeken

  • Nieuws
  • Longreads
  • Video’s
  • Podcasts
  • Reizen
  • Nieuws
  • Longreads
  • Video’s
  • Podcasts
  • Reizen
  • Nieuws
  • Longreads
  • Video’s
  • Podcasts
  • Reizen
 
Rotterdamse Zaken
 
  • Over ons
  • Partners
  • Zaken doen
  • Contact
  • Nieuws
  • Longreads
  • Video’s
  • Podcasts
  • Reizen
 
rotterdamse-zaken-logo

Meer dan een stoel bij een evenement

maandag 15 september 2025

Nog geen anderhalf jaar geleden stapte Jairo Verlaan binnen bij Rotterdam Ahoy. Inmiddels praat hij erover alsof hij nooit anders heeft gedaan. ‘Dat eerste jaar is voorbij gevlogen’, vertelt hij. ‘Dat komt door de mooie dingen die we doen en vooral door het team. Vanaf dag één voelt het vertrouwd, als een warm bad. Iedereen heeft dezelfde passie voor evenementen.’

Accountmanager events Jairo glundert zodra het gesprek op Ahoy Exclusive komt. Deze hospitalityclub biedt bedrijven de kans hun relaties en medewerkers op een bijzondere manier te ontvangen.

‘Ik werf nieuwe members, verzorg het klantbeheer en ben vaak aanwezig bij evenementen als gastheer. Zo zorg ik dat alles soepel verloopt en de avond staat als een huis. Daarnaast breng ik members met elkaar in contact. Ik speel een actieve rol in het netwerkdeel. De mix van werving, klantbeheer en gastheer maakt mijn werk leuk en afwisselend.’

Tekst gaat verder onder de foto


Membership
Met een membership voor Ahoy Exclusive koopt een bedrijf een membership van minimaal 24 seats, in te zetten gedurende het jaar bij uiteenlopende evenementen: van grote sporttoernooien, zoals de eigen producties ABN AMRO Open en de WielerZesdaagse van Rotterdam, tot concerten van internationale topartiesten. ‘We hebben een mooie brede agenda in de Ahoy Arena en de RTM Stage.’

De kracht van Ahoy Exclusive zit volgens Jairo in de flexibiliteit. ‘Je kiest zelf wanneer je komt: met klanten, personeel of partners. Wij zorgen dat alles eromheen klopt. We bieden meer dan alleen een stoel bij een evenement. Wij creëren een beleving die je nergens anders vindt. Als member heb je bovendien gegarandeerd toegang tot alle shows, zelfs als ze uitverkocht zijn.’

Tekst gaat verder onder de foto


Uniek
Die beleving gaat ver, benadrukt Jairo. ‘Denk aan Ahoy Exclusive Parking, een eigen entree, ontvangst in de Ahoy Exclusive lounge, hapjes en drankjes, en een vaste hostess die onze gasten al tientallen jaren kent. In de eigen membersbar van de Ahoy Arena voelt iedereen zich meteen thuis.’

‘Het is een unieke manier om relaties of personeel echt in de watten te leggen. Vanaf de stoelen op de eerste ring heb je bovendien perfect zicht. En na afloop stopt het niet: regelmatig zijn er borrels of afterparties, zoals bij De Vrienden van Amstel LIVE. Dan gaat het feest in onze lounge gewoon door. Een verlenging van de avond.’


VIP-totaalbeleving
Ahoy organiseert ook grote meerdaagse evenementen met een exclusieve VIP-totaalbeleving. ‘North Sea Jazz is daar een goed voorbeeld van, met een eigen VIP-dorp, net als het ABN AMRO Open. Gasten worden de hele dag in de watten gelegd: exclusief en persoonlijk. Dát maakt het verschil. Het is een VIP-ervaring waar niets aan ontbreekt, zo horen wij ook van onze members.’

Tekst: Cris Rolandus

Fotografie: Vincent van Dordrecht

rotterdamse-zaken-logo

Rotterdamse zaken
Menu
  • Over ons
  • Partners
  • Contact
  • Privacy Policy
Categorieën
  • Nieuws
  • Longreads
  • Reizen
 
  • Video's
  • Podcasts
Volg ons
© 2025 Rotterdamse Zaken
Beheer toestemming
Om de beste ervaringen te bieden, gebruiken wij technologieën zoals cookies om informatie over je apparaat op te slaan en/of te raadplegen. Door in te stemmen met deze technologieën kunnen wij gegevens zoals surfgedrag of unieke ID's op deze site verwerken. Als je geen toestemming geeft of uw toestemming intrekt, kan dit een nadelige invloed hebben op bepaalde functies en mogelijkheden.
Functioneel Altijd actief
De technische opslag of toegang is strikt noodzakelijk voor het legitieme doel het gebruik mogelijk te maken van een specifieke dienst waarom de abonnee of gebruiker uitdrukkelijk heeft gevraagd, of met als enig doel de uitvoering van de transmissie van een communicatie over een elektronisch communicatienetwerk.
Voorkeuren
De technische opslag of toegang is noodzakelijk voor het legitieme doel voorkeuren op te slaan die niet door de abonnee of gebruiker zijn aangevraagd.
Statistieken
De technische opslag of toegang die uitsluitend voor statistische doeleinden wordt gebruikt. De technische opslag of toegang die uitsluitend wordt gebruikt voor anonieme statistische doeleinden. Zonder dagvaarding, vrijwillige naleving door je Internet Service Provider, of aanvullende gegevens van een derde partij, kan informatie die alleen voor dit doel wordt opgeslagen of opgehaald gewoonlijk niet worden gebruikt om je te identificeren.
Marketing
De technische opslag of toegang is nodig om gebruikersprofielen op te stellen voor het verzenden van reclame, of om de gebruiker op een site of over verschillende sites te volgen voor soortgelijke marketingdoeleinden.
Beheer opties Beheer diensten Beheer {vendor_count} leveranciers Lees meer over deze doeleinden
Bekijk voorkeuren
{title} {title} {title}