De Super Bowl. Ooit gaat het er een keer van komen voor Mitchell Stegers, projectmanager van EMboost, om bij een van de grootste sportevenementen van de wereld aanwezig te zijn. ‘Dat is het einddoel’, lacht hij.
‘Ik ben een enorm fan van Amerikaanse sporten. American Football, honkbal. Ik kijk ’s avonds niet naar Studio Sport, maar naar de NFL. Dat is mijn hobby. Ik ben nog nooit bij de Super Bowl geweest, je moet wel een flinke investering doen. De spaarpot moet een beetje gespekt worden en dan kan ik een mooi reisje samenstellen.’
Mitchell werkt bijna 10 jaar bij EMboost, het bedrijf van Wim Jansen. ‘Ik ben altijd met mijn hobby bezig’, vertelt hij. ‘We maken dromen waar van veel mensen. We zeggen altijd: als je aan het kerstdiner zit en vertelt wat je altijd bij zal blijven in zo’n jaar, dan willen we graag dat dat iets is waar EMboost aan heeft mee mogen organiseren. Dat kan een golfreis zijn, een mooi arrangement naar voetbal. Dat soort zaken.’
‘Ik ben een enorm fan van Amerikaanse sporten. American Football, honkbal. Ik kijk ’s avonds niet naar Studio Sport, maar naar de NFL. Dat is mijn hobby. Ik ben nog nooit bij de Super Bowl geweest, je moet wel een flinke investering doen. De spaarpot moet een beetje gespekt worden en dan kan ik een mooi reisje samenstellen.’
Mitchell werkt bijna 10 jaar bij EMboost, het bedrijf van Wim Jansen. ‘Ik ben altijd met mijn hobby bezig’, vertelt hij. ‘We maken dromen waar van veel mensen. We zeggen altijd: als je aan het kerstdiner zit en vertelt wat je altijd bij zal blijven in zo’n jaar, dan willen we graag dat dat iets is waar EMboost aan heeft mee mogen organiseren. Dat kan een golfreis zijn, een mooi arrangement naar voetbal. Dat soort zaken.’
Achtertuin
Er wacht het eventmarketingbureau een drukke sportzomer. ‘Met het EK voetbal en de Olympische Spelen in de achtertuin. In Duitsland en Frankrijk. Daar willen veel mensen heen. Dat kunnen wij regelen.’123,4 miljoen
Nog even terug naar de Super Bowl: Kansas City Chiefs won in februari 2024 in Las Vegas met 25-22 van San Francisco 49ers. Op televisie in de VS werd het duel gevolgd door liefst 123,4 miljoen kijkers. Daarmee werd de Super Bowl het meest bekeken televisieprogramma sinds de maanlanding in 1969.Tekst: Cris Rolandus