Jeroen Blom werkt vijf jaar bij SIGN-PARTNERS. Hij kwam vlak voor corona uitbrak, maakte een verhuizing mee en is inmiddels directeur van de specialist in bewegwijzering, gevelreclame, reclamedoeken en autobelettering. ‘Het is een spannende tijd geweest. Er is een hoop gebeurd en veranderd. Ook voor mij persoonlijk.’
Dat Jeroen directeur zou worden van SIGN-PARTNERS was altijd de insteek. ‘Maar het is wel afwachten of het klikt. Daar was ik niet zo bang voor, want ik kende de mensen al jaren, maar de business moet ook bij je passen. Nu kan ik zeggen dat het een goede combinatie is.’
Ontwerpstudio
En SIGN-PARTNERS groeit. ‘Maar wel op een geleidelijke manier’, vertelt Jeroen. Een goed voorbeeld is deSIGN Branding, een nieuwe tak van het bedrijf. ‘Een ontwerpstudio waar we twee jaar geleden mee begonnen zijn, met Britt de Boer. Sinds 1 januari hebben we daar een aparte bv van gemaakt. Daar zijn we trots op, het gaat hartstikke lekker.’
Lol maken, dat vindt Jeroen het belangrijkste, zo vertelt hij tijdens een Rotterdamse zakenlunch in Restaurant STER. ‘We groeien echt wel door, maar ik heb niet de ambitie om 25 tot 50 mensen in dienst te hebben. Dat past niet bij mij. Ik wil vooral lekker werken, lol maken en mooie dingen maken.’
Ontwikkelen
‘Het personeel is superbelangrijk. Ik ben een voetballer. In de kleedkamer heb je altijd met verschillende types te maken, dat is op de werkvloer niet anders. Wij proberen er een mooi team van te maken en geven mensen de vrijheid om zichzelf te ontwikkelen. deSIGN Branding is daar een goed voorbeeld van. We denken graag mee.’
Tekst: Cris Rolandus
Beheer toestemming
Om de beste ervaringen te bieden, gebruiken wij technologieën zoals cookies om informatie over je apparaat op te slaan en/of te raadplegen. Door in te stemmen met deze technologieën kunnen wij gegevens zoals surfgedrag of unieke ID's op deze site verwerken. Als je geen toestemming geeft of uw toestemming intrekt, kan dit een nadelige invloed hebben op bepaalde functies en mogelijkheden.
Functioneel
Altijd actief
De technische opslag of toegang is strikt noodzakelijk voor het legitieme doel het gebruik mogelijk te maken van een specifieke dienst waarom de abonnee of gebruiker uitdrukkelijk heeft gevraagd, of met als enig doel de uitvoering van de transmissie van een communicatie over een elektronisch communicatienetwerk.
Voorkeuren
De technische opslag of toegang is noodzakelijk voor het legitieme doel voorkeuren op te slaan die niet door de abonnee of gebruiker zijn aangevraagd.
Statistieken
De technische opslag of toegang die uitsluitend voor statistische doeleinden wordt gebruikt.De technische opslag of toegang die uitsluitend wordt gebruikt voor anonieme statistische doeleinden. Zonder dagvaarding, vrijwillige naleving door je Internet Service Provider, of aanvullende gegevens van een derde partij, kan informatie die alleen voor dit doel wordt opgeslagen of opgehaald gewoonlijk niet worden gebruikt om je te identificeren.
Marketing
De technische opslag of toegang is nodig om gebruikersprofielen op te stellen voor het verzenden van reclame, of om de gebruiker op een site of over verschillende sites te volgen voor soortgelijke marketingdoeleinden.