Jeroen Blom werkt vijf jaar bij SIGN-PARTNERS. Hij kwam vlak voor corona uitbrak, maakte een verhuizing mee en is inmiddels directeur van de specialist in bewegwijzering, gevelreclame, reclamedoeken en autobelettering. ‘Het is een spannende tijd geweest. Er is een hoop gebeurd en veranderd. Ook voor mij persoonlijk.’
Dat Jeroen directeur zou worden van SIGN-PARTNERS was altijd de insteek. ‘Maar het is wel afwachten of het klikt. Daar was ik niet zo bang voor, want ik kende de mensen al jaren, maar de business moet ook bij je passen. Nu kan ik zeggen dat het een goede combinatie is.’
Lol maken, dat vindt Jeroen het belangrijkste, zo vertelt hij tijdens een Rotterdamse zakenlunch in Restaurant STER. ‘We groeien echt wel door, maar ik heb niet de ambitie om 25 tot 50 mensen in dienst te hebben. Dat past niet bij mij. Ik wil vooral lekker werken, lol maken en mooie dingen maken.’
Dat Jeroen directeur zou worden van SIGN-PARTNERS was altijd de insteek. ‘Maar het is wel afwachten of het klikt. Daar was ik niet zo bang voor, want ik kende de mensen al jaren, maar de business moet ook bij je passen. Nu kan ik zeggen dat het een goede combinatie is.’
Ontwerpstudio
En SIGN-PARTNERS groeit. ‘Maar wel op een geleidelijke manier’, vertelt Jeroen. Een goed voorbeeld is deSIGN Branding, een nieuwe tak van het bedrijf. ‘Een ontwerpstudio waar we twee jaar geleden mee begonnen zijn, met Britt de Boer. Sinds 1 januari hebben we daar een aparte bv van gemaakt. Daar zijn we trots op, het gaat hartstikke lekker.’Lol maken, dat vindt Jeroen het belangrijkste, zo vertelt hij tijdens een Rotterdamse zakenlunch in Restaurant STER. ‘We groeien echt wel door, maar ik heb niet de ambitie om 25 tot 50 mensen in dienst te hebben. Dat past niet bij mij. Ik wil vooral lekker werken, lol maken en mooie dingen maken.’
Ontwikkelen
‘Het personeel is superbelangrijk. Ik ben een voetballer. In de kleedkamer heb je altijd met verschillende types te maken, dat is op de werkvloer niet anders. Wij proberen er een mooi team van te maken en geven mensen de vrijheid om zichzelf te ontwikkelen. deSIGN Branding is daar een goed voorbeeld van. We denken graag mee.’Tekst: Cris Rolandus